Friday 28 December 2012

Ady Endre összes verse - Jelenlegi ára: 150 Ft

Kedves érdeklődő!
Itt a képen látható könyvre licitálhatsz!
544 old.
15 X 23 cm.
Hibáit fotóztam (oldal szélek sárgásak, stb. )!!!
Bármi kérdésed van a könyvvel kapcsolatban, írj, szívesen válaszolok!
Termékeimen minden esetben feltüntetem, ha találok rajta hibát!!
Ha esetleg el kerülte valami a figyelmem (én is emberből vagyok), kérlek előszőr mindenképp emailban jelezd nekem, ne az értékelésből tudjam meg, hogy valami gondod van! Rugalmas, megbízható embernek tartom magam, minden problémára van megoldás!!!
Licitet csak indokolt esetben törlök.
Csak ajánlottan postázok!!!
Sem a posta, sem én nem tudok felelősséget vállalni a sima postázásért.
Ha 3000 Ft. felett vásárolsz nálam, az ajánlott részét a postázásnak átvállalom, ami 240 Ft.
A postaköltség: Ajánlott levélkén: 915 Ft.
Amennyiben a postai díjra többet számolnék (a tényleges ár a postán derül ki számomra is), minden esetben még aznap jelzem a vásárlónak és vissza utalom a különbözetet!!!
A vásárlást követően 3 napig várok a jelentkezésre, ha addig nem jelentkezik a kedves vásárló, sajnos negatívval kell hogy értékeljem.
Köszönöm, hogy benéztél!
Folyamatosan töltök fel termékeket, ahogy időm engedi. Nézz szét nálam máskor is.
Üdv. Milez204



Jelenlegi ára: 150 Ft

Az aukció vége: 2013-01-08 22:42
. Ady Endre összes verse - Jelenlegi ára: 150 Ft

0 comments:

Post a Comment