Friday 30 November 2012

hatalmas Micimackó kuckó - Jelenlegi ára: 1 Ft

Szia!
Itt egy különleges kuckóra licitálhatsz, vagy viheted el fix áron. : o)
De mielőtt megtennéd, kérlek, olvasd el az alábbi információkat!
Anyaga műanyag.
A kuckó méretei: legmagasabb pontja 88cm ; "emelet" 37cm ; legszélesebb része 69cm
Jó állapotú, se törés se repedés nincsen rajta, de az egyik oldalárol szerintem hiányzik valami. Nem tudom mi lehetett ott, én is így vettem, (3. kép) és szerintem a keritésen is ülhetett valami... (4. kép) : -/
Ezen hiányosságok ellenére nagyon jópofa darab, : -) nálunk viszont már nem fér el. (Választani kellett közte és egy kis konyha között. (o: )
Ha tetszik... a méret is jó... és az ára is megfelel…. : o)
Személyes átvételre a Blaha Lujza téren lesz lehetőség egyeztetett időpontban, vagy ajánlottam
postázom majd előreutalás után. A többszöri rossz tapasztalat miatt, SIMÁN NEM, még a
vásárló saját felelősségére sem POSTÁZOK, kérlek, ezt fogadd el!
A feltüntetett postázási díj, a csomagolást is magába foglalja, „ meglepetés” plusz költségekkel
már nem kell számolnod.   : o)    És ha több aukcióra is licitálsz, semmi akadálya, hogy bevárjuk
őket, és összevont postaköltséggel küldjem, csak kérlek, ezt jelezd nekem e-mailben!
Vagy vegyél 3-AT vagy TÖBBET : o) FIX ÁRON és a POSTÁT én ÁLLOM. : o)
A hibákat jelzem, és fotózom, de kérlek, mindig nézd át a kapott árut, mert elkerülheti valami a
figyelmemet - és ha így lenne, azért ezúton is elnézést kérek – természetesen visszaveszem, vagy
kompenzálom valahogy. De ugye megérted, hogy az ilyen jellegű reklamációkat csak a kézhezvétel
napján tudom elfogadni. (Ha a hibát az aukció oldalán feltüntettem, a visszavételi ajánlat nem él. )
Tépelődtem, hogy licitet esetleg nyomós indokkal töröljek-e, de oly nehéz lenne megítélni mi
nyomos és mi nem, ezért inkább LICITET NEM TÖRLÖK.   De nagyon megértő vagyok, fizetést,
GYED-et, GYES-t, családi pótlékot stb. bevárok, ha mondasz egy dátumot (max. 3 hét), hogy
meddig várjak. : o)
Az aukció lezárását a fix ár leütésével lehet előbbre hozni. : o) Cserélni pedig, minden esetben,
kizárólag pénzre szeretnék. : o)
Köszönöm, hogy elolvastad!
Ha bármi kérdésed van, írj! Igyekszem a lehető leggyorsabban válaszolni.
Hát akkor nincs más hátra, mint, hogy jó licitálást kívánjak! : o)



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-12-09 10:13
. hatalmas Micimackó kuckó - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 comments:

Post a Comment