Wednesday 31 October 2012

Ártatlan hazugságok - Playboy novella-válogatás - Jelenlegi ára: 300 Ft


Ártatlan hazugságok - Playboy novella-válogatás
Gabriel Garcia Márquez
Joseph Heller
John Updike
Joyce Carol Oates és mások műveiből, fotóztam a tartalomjegyzékét.
Jó állapotú könyv, ha bármi kérdésed van, írj.
Előzetes időpontegyeztetés után átvehető több helyen is:
- Margit-híd budai hídfőjénél 9-18 óráig keddtől péntekig
- hétvégente Pátyon és Budaörsön
- 4/6-os vonalán Széll Kálmán tér-Corvin negyed között hétköznap ált. reggel 8 óra körül
- a 3-as metró vonalán a Nyugati tér-Corvin negyed között hétköznap szintén reggel 8 óra körül
Ha időd van, nézz körül nálam, több őszi, alkalmi ruhát, könyvet, játékot töltöttem fel. Szeretnék megszabadulni a nem használt dolgaimtól, nem célom hónapokig hirdetni, ezért próbáltam eltalálni egy kedvező ár-érték arányt, ami még postázás esetén is megéri. Mindent fix áron hirdetek, hogy ne kelljen rá heteket várni.
A hibát, ha van, igyekszem minden esetben külön feltüntetni, fényképezni, minden ruhát lemértem, de ha kérdésed van, tedd fel nyugodtan. Gyakran vásárolok itt, én sem szeretek zsákbamacskát venni.
Minden termékem postázom is az általad kért módon. Pontos postaköltséget viszont csak csomagolás után tudok mondani, a terméklapon feltüntetett értékek tájékoztató jellegűek (a termék súlya alapján kalkulált).



Jelenlegi ára: 300 Ft

Az aukció vége: 2012-11-19 10:40
. Ártatlan hazugságok - Playboy novella-válogatás - Jelenlegi ára: 300 Ft

0 comments:

Post a Comment